Sync III brillenglazen; gemaakt voor beeldschermen

HOYA introduceert Sync III

haar derde generatie brillenglazen met accommodatie ondersteuning

 

 

De manier waarop wij naar de wereld kijken is veranderd: veel mensen kijken tegenwoordig wel zo’n 8 tot 10 uur per dag op beeldschermen1. Dit veelvuldige schermgebruik kan digitale oogstress veroorzaken. Symptomen als geïrriteerde ogen, wazig zicht en hoofdpijn kunnen zelfs al na twee uur optreden2. Wanneer er veel tussen verschillende apparaten wordt gewisseld, kan dat nog meer negatieve gevolgen hebben omdat de ogen geen tijd krijgen om te ontspannen.

Innovatieve enkelvoudige brillenglazen

HOYA introduceert binnenkort haar derde generatie brillenglazen met accommodatie ondersteuning, speciaal ontworpen voor het ontspannen van de ogen in een digitale wereld. Sync III brillenglazen beschikken over een 'boost zone' die speciaal is aangepast aan de manier waarop brildragers tegenwoordig hun ogen gebruiken. Het helpt de oogspieren te ondersteunen en te ontspannen bij het kijken op bijvoorbeeld smartphones, tablets en computers. Sync III komt nog meer tegemoet aan de persoonlijke kijkwensen van uw klanten: door rekening te houden met individuele draagparameters wordt de ‘boost zone’ volledig geoptimaliseerd. Dit zorgt voor een nauwkeurigere correctie en een maximaal kijkcomfort.

 

Onze ogen zijn niet gemaakt voor beeldschermen, Sync III brillenglazen wel

 

 

1. CaptainCook Research. Digital behaviour and digital eye strain. HOYA, april 2017, Nederland en USA
2. Ang C., Dinevski D., Vlasak N., Kok A. Taking the strain. Optician. 05/2017, vol. 253, no. 6600, p. 25-28

Terug naar nieuws